...

Przystań Psychologiczna Tel. +48 533 300 999

Karolina_Czekalska_2

Lokalizacja:

Warszawa Centrum, Plac Konstytucji 6/74
Online

Specjalizacja zawodowa:

- Psycholog
-
Psycholog dziecięcy
-
Psycholog młodzieży
-
Psychoterapeuta
-
Trener TUS

Pracuje w zakresie:

Psychoterapia poznawczo-behawioralna (CBT), Psychoterapia systemowa
Anhedonia, Generalized Anxiety Disorder (GAD), Zaburzenie lękowe separacyjne, Zaburzenie lękowe społeczne, Obniżenie nastroju, Poczucie beznadziei, Przewlekły smutek, Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne (OCD), Obsesje związane z czystością i zanieczyszczeniem, Obsesje związane z symetrią i porządkiem
Uzależnienie od internetu, Uzależnienie od social media
Brak motywacji, Brak zaufania, Niskie poczucie własnej wartości, Izolacja społeczna
Konflikty w rodzinie (w tym: konflikty moralne), Presja i role rodzinne (w tym: rola asertywności), Problemy komunikacyjne, Zależności emocjonalne i granice w relacjach
Cele życiowe, Odkrywanie talentów i rozwój umiejętności, Samokontrola, Samorozwój, Świadomość siebie i emocji
Dylematy moralne i wartościowe, Fobie specyficzne, Potrzeba zmiany / eksperymentów, Powtarzające się destrukcyjne wzorce w relacjach, Problemy komunikacyjne

Karolina Czekalska

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Psychologia na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Jestem certyfikowanym Trenerem Umiejętności Społecznych. Psychologiem, koordynatorem grupy w przedszkolu terapeutycznym dla dzieci ze spektrum autyzmu. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas wyjazdów wakacyjnych dla dzieci, organizując obozy harcerskie dla dzieci i młodzieży. Podczas stażu na półkoloniach terapeutycznych dla dzieci i młodzieży, jak i w ciągu roku podczas zajęć TUS w Fundacji Terapeutycznej. A także podczas stażu w poradni dla małżeństw.

Interesuje mnie przede wszystkim terapia w nurcie poznawczo – behawioralnym i systemowym. Stale podnoszę swoje kompetencje zawodowe poprzez szkolenia. Swoją pracę poddaję stałej superwizji.

W swojej pracy zależy mi przede wszystkim na indywidualnym podejściu do klienta, jak i zapewnieniu mu poczucia bezpieczeństwa.